26 Temmuz 2015 Pazar

BLOG İPUCU→ BLOGGER SOSYAL MEDYA BUTONU EKLEME


Yeniden blog ipuçlarıyla karşınızdayım :D
Neyse ki bu işlemimiz kolay!
Azıcık uğraştırıcı o da resimleri kendiniz yaparsanız :)
Uzatmadan işlemlerimize geçelim.

◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

Kontrol panelinden, resimde de gösterdiğim gibi önce ''yerleşim''e sonra ''gadget ekle''ye tıklıyoruz.



Açılan sayfadan, resimde de belirttiğim gibi ''HTML/JavaScript'' i seçiyoruz.


Şimdi sıra geldi kod kısmının nasıl dolduruluacağına...
Aşağıdaki verdiğim kodda 4 adet sosyal medya butonu yükleyebilirsiniz.
Kodda belirtilen yere sosyal medya adresinizi yapışırıyorsunuz.
Resim linki için ise, resimi buradan yükleyip linki alıyorsunuz.
Sonrada kodda belirtilen yere yapıştırıyorsunuz.
Bu işlemi 4 sosyal medya adresimiz içinde yapıyoruz.



Ve HTML/JavaScript'e tıkladığımızda açılan (resimde belirtildiği gibi) sayfaya bu kodu yapıştırıyoruz.




-BUNLAR DA SİZİN İÇİN HAZIRLADIĞIM SOSYAL MEDYA BUTONLARI-





- UMARIM ANLAŞILIR OLMUŞTUR :) -


7 yorum:

  1. Bende ekleme çıkarma yapıcam sosyal medya butonlarıma. bi instagram kalmış oylece duruyor değiştireyim bari sağol tatlımm :)) bu arada mim var miiiiiimmmmm :))

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2015/07/mis-gibi-yaz-mim-i.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben instagramı bloga eklemiyorum :D
      Nedendir bilinmez tabi ;)
      Yaparım tabi en kısa zamanda canım benim çok teşekkür ederim :*

      Sil
  2. Cok faydali bir paylasim olmus, su islere bir de ben el atip bloguma uygulasam iyi olur :) Tesekkurler Seyma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim canım benim işe yarıyorsa ne mutlu :)
      Bi sıkıntı olursa söylemen yeterli :))

      Sil
  3. teşekkürler sipirmennn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın ama ya asıl ben teşekkür ederim :)))

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...