2 Temmuz 2015 Perşembe

AHİRETLİK SORULAR MİMİ :))


Şeker yumağım İrem beni mimlemiş :)
Çok teşekkür ederim beni de unutmadığın için ;)
Sorular zor olunca mime böyle bir isim vermezsem olmazdı di mi :D


-AHİRETLİK SORULAR MİMİ-

Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyle söylememiş 
olmanın pişmanlığını hisseder misiniz?
Peki neden söylemediniz?
→  Çok nadir söylerim.
Yani sen anla :D Ama pişman olmazdım.
Neden mi söylemedim? Yapı meselesi, ben içimde biriktirmeyi sevenlerdenim :D
Ve en önemlisi bazı şeyler asla söylenmemeli.

→ Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve 
çocukların karıştığını öğrenseniz, 
kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?
Kendi çocuğumun olduğunu pek düşünemediğimden, annemde düşünüyorum :D
Öldürürdüm onu! 
O ne lan büyütene anne denir :D

→ Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam pansiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarını ve kanatlarını koparır mıydınız?
Ben ve uçan kelebeği yakalamak :D
Hadi yakaladım diyelim ben tatile gitmek için niye koparayım ki?
Bir karıncayı bile incitmem demiyorum bak!
Yaparım da işin ucunda birşey varsa yapmam.
Gaza gelmem yani :D

→ Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor.
Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?
Bir kere benim onu yemem imkansız.
Normal yemek gelse bile aklımdan geçen ilk şey her zaman aynı:
''acaba elini yıkamış mıdır?
''Yoksa o pis ellerle mi hazırladı?'' gibi sorularla midemi bulandırırım zaten :D
Değişik tatlar denerim. 
Ama ben denersem ya da temiz olduğuna emin olduğum biri denerse kabulüm olur :)

→ Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız?
Örneğin; bir yayaya çarptığında, dalga geçmesine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz?
Yaya öldüyse ya da ağır yaralandıysa ya ben yaptım derim ya da yapmam.
Dalga geçmiş bir de! 

→ Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?
Bak bu konuda hiçbir şey değiştirmek istemezdim :)
Ne kadar anneme çemkirsem de annem herşeyi tam kıvamında yapardı :D
Ne çok sıkar ne de çok rahat bırakırdı.
Gel dediği saati 1 dakika geçsin yiyorsa :D
Ve annem yeri geldiğinde kankam olur.
5 dakika geçmeden anne moduna geçer o yüzden halimden memnunum ben :)

→ Eviniz ve içindeki eşyalar yanıyor. 
Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. 
Ne kurtarırdınız?
Babamın takım elbisesi, kalemleri ve fotoğrafları 
( Üzmek için yazmadım. Normalde yazmam ya da söylemem bu tür şeyleri. 
Ama bunu blogda yapmama kararı aldım. 
Gerçeği birtek burada bu kadar net ifade ediyorum)

→Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz?
Kimi seçerdiniz?
Öyle şu olsam dediğim kimse yok :)
Kimlik değil de cinsiyet değiştirsem olurdu :D

-NOT-

Asırlık bir mim olduğu için kimseyi mimlemiyorum :)
İrem, canım benim bu kadar geciktiği için ne desem bilemedim.



10 yorum:

  1. Vay be inanılmaz, bende bir mim hazırlıyıcam ileriki günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ara çok mim yapıyodum hatta çok az kalır :D

      Sil
  2. Bu nasıl sorular!!
    :)
    Sağol canım no mim için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi :)
      Kıyamıyorum size işte :D
      Şaka bi yana da bi ara mimler çok abartı olunca mim olayına da herkes girmek istemiyo o yüzden mimlemek konusunda baya tedbirliyim canım benim ;)

      Sil
  3. Sorular çok fena ama cevaplarda harika :)

    YanıtlaSil
  4. Şeymacığım ben de içine atanlardanım. Bazen söylemek en doğrusu diye düşünüyorum, bizim canımızı acıtacağına karşıdakinin canını acıtsın diye...
    Yetişme tarzımda babamın diktasının biraz değişmesini isterdim, biraz daha özgür yetişmeyi ve gözümün önünü görebilmeyi isterdim... Artık yapacak bir şey yok... Sevgilerimle canım.. Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam ayıplarla büyütülmekten kaynaklanıyo dediğin gibi..
      Ona bunu deme ayıp olur derken içine atmayı alışkanlık haline getiriyor insan tabi yapı meselesi kiminin umrunda olmuyor.
      Kucak dolusu sevgiler ablam benim :)
      Öpüyorum en kocamanından :*

      Sil
  5. yangından kurtarılacaklar aynıymış. yalnız kelebeği niye koparcaz ki bir haftalık tatil için ya orası değişikmiş :D ayy soruları okurken kendi kafamdan cevaplandıramadım bile zormuş bunlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi bi ara mimler cidden çok zordu ve çok fazlaydı :))
      Düşüncelerimiz de aynıymış ki ne güzel canım benim ;*

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...