5 Eylül 2014 Cuma

BİR ANOREKSİK HİKAYESİ İKİ ÇOCUK BİR AŞK 5

fotoğraf için tık tık

Bir başkasına aşkı yüzünden günden güne ölüm tehlikesi artan bir sevgiliyi kim isterdi ki?
Efe tüm kalbiyle istemişti..
Küçük kızı olduğu gibi sevebilmişti..
Hiçbir şey değiştirmek istemeden..
Hatta sırf onu mutlu edebilmek için zayıflamasına yardım edebilecek kadar..
Kim suçlayabilirdi ki onu?
Sonuçta küçük kız kadar çocuktu o da..
Tek derdi küçük kızın mutluluğuydu..
Küçük kız, çocuktan sonra hiçbir zaman kendisini sevebilen biri olamadı..
Oysa Efe küçük kızın yerine de seviyordu onu..
Küçük kız sevilmenin ne demek olduğunu onunla öğreniyordu..
Birgün Efe küçük kızın yazdığı defteri atmasını istedi.. (haklı olarak)
 Küçük kızsa önce vazgeçemedi..
Aslında vazgeçmek tek istediğiydi; ama o kadar da kolay değildi..
Tartışmaların ardı arkası kesilmedi.
Sonunda küçük kız defterin her sayfasını minicik parçalara ayırdı..
O ki defterlere, kitaplara ya da eline ne geçerse çocuğun adını yazardı..
Geçmişini unutmanın vakti gelmişti.
Efe ile bu konuyu en başından konuşmuşlardı.
Eğer unutamazsa ayrılacaklardı..
Çocuklardı neticesinde..
Zaman geçtikçe Efe'yi sevmeye, kimseye güvenmediği kadar güvenmeye başladı.
Efe onun için hiçbir zaman yıkılmayacak dağ gibiydi..
Ya da asla çekip gitmeyecek kadar...
Zamanla dünyada tek Efe var gibi görmeye başlamıştı..
Yokluğunu düşünmek aklının ucundan bile geçmiyordu..
Efe tutunacak bir daldı; fakat o dal bu kadar tutunacak kadar sağlam mıydı?

52 yorum:

  1. Efe cevap verseydi iyiydi :)

    YanıtlaSil
  2. Vaaow seymam tatlim ne guzel yazmissin. Bayıldım Harikasın Fıstıiiiik öptüm cok♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansın ya nasıl özlemişim çok teşekkür ederim :*

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim okuyan gözlerine sağlık :)

      Sil
  4. Şeymacım, hikayeni büyük bir merakla takip ediyorum.
    Tutunduğun o dal inşallah kırılmamıştır. Devamını bekliyoruz...
    Tüm kalbimle senin mutlu olmanı diliyorum! Seni çok çok öpüyorum:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam benim teşekkür ederim yavaş yazabiliyorum malum o kadar kolay yazıya dökülmüyo bende seni çoook öpüyorum :*

      Sil
  5. Ayırmayı düşünmüyorsun dimi yapma bak yazık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ayırmasam ne güzel olur di mi :)
      Ama hayat bu belli olmuyo ki hiç bişey ;)

      Sil
  6. Kız hasta olduğundan dolayı umarım o dal çeliktir diyorum ama bir yandan da; ne farkı var ki yaptığının. Birini unutmak için başka birine bağlanmak ve sonra başka birine, bu yol uzar gider. Dostluk ile aşk karışmamalı bence. Efe onun kardeşi gibi olabilir ama başka birisini unutmaya çalışıyor onunla, çok seviyor ama aşık değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de onunla sevmenin nasıl bişey olduğunu öğreniyodur.
      Bence hasta birinin sevmemesi lazım ama gönül işte :)
      Hastalıkla aşk birarada yürümüyo bu bi gerçek...

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Bakalım sonunda da alkışlayacak mısın Emrah :D

      Sil
  8. bak ama ben ağlıcam bu öyküde az kaldı :)

    YanıtlaSil
  9. Devami cabuk gelsin ama...

    Bu saplanti ne kadar kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya geç oldu ama gelecek ablam :)

      Birazcık da karakter meselesi aslında işte..

      Sil
  10. Efe kendince onu çok çok seviyor ama gerçek sevgi sevdiğinin ölmesine değil yaşamasına yardım etmektir, Efe de daha çocuk bunu anlayamıyor...bakalım ne olacak umarım Efe'nin bu sevgisi kızın yeniden kilo almasına yol açar:) eline sağlık canım, Bücürük'le sevgilerimizi bıraktık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım ablam neler olacak :))
      Ama tabi dediğin gibi Efeye de kızmak olmaz malum o sevdiğinin mutlu olmasını düşünebiliyor kim bilir belki o da kızdan dolayı etkilenmiştir ve ona doğru bu geliyordur :)
      Benden de kucak dolusu sevgiler Bürük ve sana :))

      Sil
  11. Bir ihanet mi gelecek acaba. Fazlasıyla heyecanlı gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemem :D
      Ay oldu yazmayalı utandım şimdi :D

      Sil
  12. Efe ilaç gibi yetişti küçük kıza :)

    YanıtlaSil
  13. Efe kendisine değer veriyor,
    ona küçük kız da değer vermeli..
    umutsuz bir aşk ona zarar vermekten başka bir işe yaramaz..
    ama kızlar genelde ulaşılmaz, zor ya da imkansız olan kişilere gerçek bir bağlılıkla yaklaşıyorlar.
    halbuki öteki çocuk onu düşünmüyor bile..
    O duygusal bağlılıktan kalbini koparmayı bilmelii zor ama imkansız bir şey değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de yaş küçük olunca ille de aşk diyoruz bu gerçek.
      Ama yaş birazcık ilerlediğinde sevginin sadakatin daha önemli olduğunu anlıyoruz.
      Biraz zor olsa da tabi kabullenmeli mavim :*

      Sil
  14. Şeyma gerçekten de harika gidiyor.

    YanıtlaSil
  15. Gittikçe ilginç bir hal alıyor bu öykü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha da karmaşıklaşıp bir anda çözülecek herşey hayat gibi..

      Sil
  16. hmm. defterler de gitmiş. çok bağlanmış ama ya. hem çok kısa yazıyorsun sen bunları, uzun olsun biraz lütfen. :D
    hem daha sık yaz artık, tatil bitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tatil yeni bitti kınıyorum kendimi :D
      Di mi ya gereğinden fazla yaşamış bu küçük kız :D
      Gelir gelir bunlarda çoook var aslında hikaye tam bitmiyo sen anladın :D

      Sil
  17. Efe'ye birşey olmadı değil mi? Ama yine gözyaşı var sanki bu hikayenin sonunda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam olmadı bu kadarını söyleyeyim olmasın da zaten..

      Sil
  18. Şeyma'cığım iyi misin? Bir şey yok yok? Yorum yazmıştım yayınlamanmamış sade benim değil başka arkadaşların da yayınlanmadığını görünce hemen meraklandım lütfen hasta filanım deme, iyi düşüneyim iyi olsun hafta sonu gezme, eğlenme, bir yerlere gitme gibi:))) sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim ablam sadece biraz kendi kabuğuma çekilmiştim çok uzun sürdü farkındayım :)
      Çok teşekkür ederim düşünmen yeter :)

      Öpüyorum kocaman :*

      Sil
  19. ve hepimiz öğreniriz ki zamanla tutunacak asıl dal kendimiziz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle..
      Çünkü insanlar bir gün gider ve kendimizden başka kimse kalmaz geriye..

      Sil
  20. Kendini sevmeli.Kendini sevmeyi öğrenmeli! Kendinden başka kimse yar olmaz. Sıla'nın şarkısındaki gibi: "Sağ elimi sol elimle avuttum"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini avutabildiğinde büyüyo insan işte..
      Küçük kızın sadece büyümesi lazımdı..

      Sil
  21. Aslında birini unutmaya çalışırken yeni biriyle tanıştığimızda sadece iyi gelen bir ilac gibi oluyor sonucunda iyi geliyo ama geçici. Etkisi geçtğinde yeni bir aşk yada alişkanliğin acisi meydana çıkıyor. Sende de sanırım böyle oldu kuzum :)

    YanıtlaSil
  22. Lütfen devamı var de lütfen ..

    YanıtlaSil
  23. Yanıtlar
    1. Sen cansın ama yaaa :))
      En çok ta sana mahcubum söz vermiştim yazmasam da sana haber verecektim :(

      Sil
    2. olsun üzülme anlatırsın nasıl olsaaaa :)

      Sil
    3. Anlatırım tabisi tarçınlı şekerim :)

      Sil
  24. Oleeyyyy ki ne oleeeeyyyyy:)))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...