17 Nisan 2014 Perşembe

HAYALİM MİM OLDU :)



Ben geldim :) 
"Eh yine mi mim?" demeyin olur mu? 
Çok seviyorum biliyorsunuz :)

Bu kez beni mimleyenlerden biri içten, çocuk ruhunu öldürmemiş ve yüreği tertemiz bir insan :) Tahmin ettiniz di mi ?
Tabi ki Pink Timber :)

Vee diğeriysee Deeptone :)
Ben onun blogunu
(Sade ve Derin ) okumayı çok seviyorum :)
Ne kadar kurgu mu-gerçek mi anlamasam da :)
Yorum yaparken harfler
birbirine girse de o benim ne demek istediğimi anlıyor hep :)
Kişiliğine ve sıcaklığına diyecek yok zaten :)

Beni unutmayıp bu kadar mutlu ettiğiniz  içinse ayrıca teşekkür ediyorum :)

Gelelim mime :)


Aslen ŞİFRELİ HİKAYE MİMİ olup, ismi geçen canlar mimleniyor :)

Yalnız uyarıyorum bu benim ilk hikayem :)
Yani hikaye oldu mu onu bile bilmiyorum.
Dalga geçmeyiniz efendim der ve hikayeme başlarım  :)



Bir hayal kurmak istedim bugün... Kapattım gözlerimi.. Ve başladı herşey.. Gözlerimi açtığımda her yer maviydi ... Bense maviye iz süren ... Biliyorsun mavi huydur bende :)

Sonra düşündüm. Ucuz romanlar gibi olmamalıydı hayalim.. Herşey sade ve derin olmalıydı... İçimden geldiği gibi yaşamalıydım hayalimi..

Devam ettim yoluma.. Kedici teyze çıktı karşıma.. "Uçsuz bucaksız ummanları aştığında, Böğürtlenlim ülkesi çıkacak karşına" dedi. Ve gitti, güzel yürekli kadın...

Bense düştüm yollara.. Harikalar dünyasında dolaşıyor gibiydim.. 

Uçsuz bucaksız ummanları aştım.
Her geçtiğim yerde ayrı güzellikler vardı.
Bense kendimi alamıyordum bu güzelliklerden..
 En çok sevdiğimse siyah kuğulardı... 
Sanki bütün güzelliklere inat yas tutuyorlardı kaybettiklerine.. 

Ve geldim sonunda Böğürtlenlim ülkesine.. 
Burda herşey o kadar güzel ki..
Merak ettin biliyorum. . 
Anlatayım sana da:

Yer, gök her yer birbirine sevdalı... 
Bahar tanrıçası dokunmuş bu ülkeye belli.. Dokunuşuyla huzur, mutluluk getirmiş... 

Derken birden kendime geldim.. Ve içimden geçen tek kelime; "keşke gerçek olsaydı..."





-2. MİM-

-BLOGCULAR BLOG YAZILARINI 
NASIL  HAZIYORLAR ?-
-NASIL BİR SÜREÇ ?-


Film izlerken,  sohbet ederken ya da bir fotoğrafa bakarken bir anda içimden kelimeler dökülür :)

Genelde kendi hayatıma dair paylaşımlar olduğundan pek de zorlanmıyorum aslında...

Hemen yazarım bloga ( bu durum nerde olursam olayım geçerli malum telefonlar hep yanımızda :) )

Sonra başlarım ona uygun animasyonlarıma. Bulamadıysam biraz yüz ifadeleriyle oynarım işte bu kadar :)




Bloguma yazdıklarımı hiçbir zaman taslak olarak kaydetmedim. Çünkü ne yazarsam bir anda yazıyorum :))

Not: İlk mimde ismi geçen çoğu arkadaşım daha önce mimlendiler. 
Tabi ki ben yine de mimlenmeyenleri de eklemek istedim :)

-MİMLENENLER-

Burcu'nun Dünyası
Mor Rimel
Kedili Evin Tarzı
Eqzdemir
Fildişinden Kule
Titania'nın Çöplüğü


DİP NOT: 
Söz uzun bir süre mim yapmayacağım :)
( YALAN :) )


46 yorum:

  1. hah haaaaaa. tümü güzel tümü. hikaye çok sevimli nası yazdığın da animasyonların da yalanın daaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikaye olmuş mu ki :)
      Bilemedim :)
      Beğendin mi gerçekten çok teşekkür ederim ki :))

      Sil
  2. aaaa ben seni okurken sen de bana yorum yapıyormuş suuun :)

    YanıtlaSil
  3. İlk hikaye için oldukça başarılısın bence, şahsen çok beğendim...Mim için de ayrıca teşekkür ederim, yapmaya çalışacağım...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendin mi sahiden :)
      Asıl ben teşekkür ederim :)
      Kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  4. çok çok iyi :) çok sevdimm
    harikasınnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay beğendin mi :))
      Ben uçarım ki havalara :))
      Kocaman öpüyorum ki :)

      Sil
  5. Bayıldım Şeymacım kalemine sağlık,teşekkür ederim en kısa zamanda MİMi mi yazacağım...Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım :)
      Hem beğenmene hem de şimdiden cevapların için :)
      Kucak dolusu sevgiler :))

      Sil
  6. Hikayen gerçekten çok başarılı!
    Bence daha sık yazmalısın. Çok yaratıcı şeyler çıkacağını düşünüyorum.

    Çoook teşekkür ederim mimin için.
    Memnuniyetle yapacağım tabii ki

    **Sürekli mim yapabilirsin, no problema
    Okuması müthiş keyifli oluyor bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende çok seviyorum bu mim işini :))
      Bak bıktırana kadar mimlerim benden söylemesi :D
      Gerçekten güzel mi olmuş çok mutlu ettin beni :))

      Sil
  7. Şeyma'cığım inanamıyorum, ya mes-kop yazında ilk gördüğümde soracaktım, araya başka işlerim girdi soramadım sen bu animasyon mu diyeyim, canlandırmalar mı diyeyim - ne kadar güzel yapıyorsun, grafiker veya ressam mısın? Yoksa bilgisayarda mı yapıyorsun? Hangisiyse harika!:) keşke benim de böyle bir yeteneğim olsa...çok hoşuma gitti canım,, eline sağlık, hayallerin de çok güzel gerçek olmasını diliyorum:) şimdi çayımı içmeye gidiyorum dönünce mimini yapacağım.
    sevgilerimle öptük (hem ben, hem Bücürük ):)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ablam benim ya çok teşekkür ederim güzel yorumun için :))
      Bir program var (bitstrips) onunla yapıyorum :)
      Yani anlayacağın bende de o yetenek yok :)
      Bende geliyorum sana ve kocaman öpüyorum :))

      Sil
    2. program da olsa o programı kullanmak yine kolay olmamalı:)))ben ilk kez duyuyorum ama böyle kendi yüzüne filan nasıl benzettin ki? Yine de zor yani:)))ama sonuç çok güzel olmuş.
      kocaman öptüm canım

      Sil
    3. Ay ablam çok teşekkür ederim :)
      Utandım şimdi :)
      Bende seni kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
    4. Facebook kullanıyorsanız bitstripsi aratın Facebook üzerinden. Kullandığınız profil fotograflarına göre sizin karikatürünüzü çıkarıyor program zaten. Tüm bu animasyonlarda orada var. Seuma önemli detayı neden anlatmıyorum ha? :) saka bir yana. Bitstrips Facebook'a ait ama uygulama olarak cep telefonuna da yuklenebiliniyor

      Sil
    5. Canım benim teşekkür ederim :)
      Çok güzel açıklama getirmişsin ya çok sağol tekrar :))
      Öpüyorum seni :*

      Sil
  8. Sevgili Şeyma blog sayfanı takip listeme aldım. Seni de kendi blog sayfama beklerim. bilgicellim.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin sefalar getirdin :)
      Tabi ki bende geliyorum hemen sana :)
      Sevgiler

      Sil
  9. Ben senin resimlerine bayılıyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utandım ki :D
      Sende yapsana çok güzel olur ki :))

      Sil
    2. Bi ara öğret bana olurmu:))

      Sil
    3. Bak şimdi bitstrips programı var ya onu indiriyosun :)
      Sonraaa animasyonu kendi tipinde ayarlıyosun.
      ( bak buradı çok önemli ) kıyafetini seçiyosun :D
      Ve bitti :)
      Bişey yok ki sen daha güzellerini yaparsın ben eminim :))

      Sil
  10. ucuz romanlar gibi olmasın he :) iyi iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa biliyodum böyle diyeceğini :))
      Ya şimdi aslında ilk hikayem ya başka nasıl yaparım bilemedim de ondan :)
      Oşmadı di mi bu açıklama :P

      Sil
    2. evet olmadı :)

      Sil
    3. Yaaa ama ben biliyodum alınacağını...
      Ağlarım bak :(
      Barıştık mı :))

      Sil
    4. barıştık :)

      Sil
    5. Ay tişükkür ederim efendim :))

      Sil
  11. Çok teşekkür efendim. Mim için tekrar. :Çok güzel hikaye olmuş Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Asıl ben teşekkür ederim efendim :)
    Hiç kırmayıp her mimime bıkmadan cevap verdiğin için :)

    YanıtlaSil
  13. Ama ben şımardım şimdi! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımar tabi :))
      Haksız değilim ki ama :))
      Ordaki yazdıklarım az bile :))
      Kucak dolusu sevgiler

      Sil
  14. şarkılı mimi yaptım güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim :)
      Geliyorum hemen :*

      Sil
  15. Burda büyüme çocuk diye bir yazı vardı onun için gelmiştim :D
    silinmiş galiba ben gideyim sonra yine gelirim :)
    iyi geceler prenses

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaptım nasıl sildim bilmiyorum :))
      Çok teşekkür ederim ki geldiğin için :)
      Öpüyorum güzeller güzeli :))

      Sil
  16. Öykün baya baya güzel olmuş ya, mavi kısmına da ayrı bayıldım :)
    Mim için teşekkür ederiim, ben de çok seviyorum mimleri senin gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :))
      Mim candır ya :)
      Buaralar net sorunlarından yoktun tekrar hoşgeldin :)
      Kocaman kocaman öpüyorum :*

      Sil
  17. Şeyma yazdığın şifreli öykü mimini çok beğendim. Ellerine sağlık. :)
    Beni de kattığın için teşekkür ederim ayrıca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay beğendin mi sahiden :))
      Ne demek her zaman adını anmadan olur mu hiç :))
      Kucak dolusu sevgiler :))

      Sil
  18. Sonunda mim seven birini buldum. Bundan sonra hem mimlerim seni :) Bu sifreli öykü mimini bende yaptim cok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu en güzel haber :)
      Bende bayılıyorum mimlere :)
      Artık her mimin başında sen varsın :))

      Sil
  19. Nedir bu mim şeydacım anlayamadım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatayım canım :))
      1. Mimde mimleyeceğin arkadaşlarının blog isimlerini yazarak bir hikaye yazıyorsun
      2. Mşmde de blog da yazo yazma sürecini yanıtlıyosun
      Ha sen dersen ki mim ne onu anlamadım blogger arkadaşın sana sorular yada herhangi birşey yaparak cevaplayıp diğer blogger arkadaşlarını mimlemeni istiyor. Aslında amaç trafiği arttırmakmış ama ben onu bilmiyodum ;))
      Yardımcı olabildim mi anlamadıysan söyle tamam mı :))
      Bir dahaki mimimde aklımdasın :)
      Öpüyorum seni :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...