24 Mart 2014 Pazartesi

İLK MİM!

Blog okumaya 5 yıl önce başlamıştım.
 Ve yazmaktan çok blog okumayı sevdiğimden mim cevaplarına da ayrı bayılırdım.
Bir de blog okumaya başladığımda bütün yazılarını okuyup bloggerın hayatındaki
değişiklikleri okumaktan çok hoşlanırdım. 


Neyse konuyu çok uzatmadan sevgili Emrah Özdemir sayesinde benim okumaya bayıldığım mim soru-cevaplarını bende yazabileceğim :)


O yüzden çoooook teşekkür ederim Emrah Özdemir :)


Gelelim sorulara :)


EN SEVDİĞİN ŞARKI ?


Yıllardır en sevdiğim şarkım Yalın-Küçücüğüm :)
 Tabi bu şarkıyla benimle şakalaşanda çok olmuştur.
Sonuçta ufak tefek bir insanım :)


EN SEVDİĞİN ROMAN ?


Aşkın sadece bir kalp ağrısı olmadığını o kadar güzel anlatan bir kitap ki...
 Çok sevdim ben bu kitabı :)
Bir tane daha var ama o kitabın adı pek bir müsait değil :))


Fotoğraf için ( tık tık )


EN SEVDİĞİN ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ ?


O saf bebeksi haliyle, tatlı konuşmasıyla "teletubbies po" benim için ayrıdır.
Ama ne yalan söyleyeyim birini yazmak diğerlerine haksızlıkta olmadı değil :)


Fotoğraf için ( tık tık )


ÇOCUKLUĞUNDA EN SEVDİĞİN OYUNCAĞIN ?


Tabi ki winnie the pooh :)
Babam almıştı ve nereye gitsek götürürdüm :)


Fotoğraf için ( tık tık )


ŞİMDİYE KADAR ALDIĞIN EN GÜZEL HEDİYE ? 


Aslında her hediyenin ayrı bir değeri vardır.
Ama beni havalara uçuracak olan bir hediye?
Düşündüm düşündüm bulamadım :)
 Aslında var bir tane de malum halka açık bir yerde söyleyip kimseyi üstüne alındırmak olmaz diyerek bu soruya cevap veriyorum :)


ODADA SANA AİT OLAN EN SEVDİĞİN NESNE ?


Ya şimdi sahte cevaplar vermek istemiyorum ben öyle nesnelere çok değer vermem.
Daha çok anıları olanlar benim için önemlidir veee o yüzden fosforlu saçlı bebeğimi tercih ettim :)
 Anısı da bana kalsın :)





EN SEVDİĞİN YEMEK ?


Çok yemek seçen bir insanım :)
Ama benim tek hayır diyemeyeceğim taze fasulyedir.
Tabi sebzelerin çoğunu severim; ama düşman olduklarımdan da kaçarım.
Hatta başkaları da yemesin diye iğrenç lakaplarda takarım :)


EN SEVDİĞİN HAYVAN ? 


Çoğunuza garip gelebilir.
 Yok yok gelmez ya :)
Hepimizde illaki beslemişizdir.
Veee söylüyorum tabiki civciv :)
Ama çok tatlılar da bir de çok çabuk ölmeseler :(


Fotoğraf için ( tık tık )


AİLEN DIŞINDA ONSUZ YAPAMAM DEDİĞİN, EN SEVDİĞİN KİŞİ ?


Dostlarım gibi klasik bir cevap vermek isterdim.
 Ama yeri gelir onlarla bile yıllarca görüşmediğim olur.
( Var olduklarını bilmek yeterli benim için)
Söz konusu onsuz olamamaksa ailem dışında öyle biri yok...


Ne zormuş cevap vermek :)
Olsun yine de çok sevdim ben:)

Vee sıra geldi mimlenenlere;

Mehlika Akgün
Bahar Gulce
Fatma Damyan
Seldanın mutfak defteri

Şimdiden kolay gelsin :)



6 yorum:

  1. Rica ederim efendim. Teşekkür ederim bende cevapladığın için :D Yalının şarkılarını bende severim. İlk şarkısı vardı Zalim oyun bozan baya bir dilime dolanmıştı. Ama tabi modası geçince :D artık fazla dinleyemiyorum. winnie the pooh ya gelincede o nasıl bir ayıydı yahu :D En favorim orda Tigerdı :D Tam benim kafadan :D Teletabi de de :D yemekleri çok hoşuma giderdi . :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalının şarkıları cidden çok güzel :) Tigerı bende severdim ama o saf uyuşuk halleri winnie the poohu ayrı yapan :) aynı kafadanmışız çok sevindim efendim :)

      Sil
  2. ilk mimin hayırlı olsun:)
    cevapların da çok tatlı.
    beni de mimlediğin için teşekkür ediyorum, yapacağım:)
    civcivleri ve küçcüğüm şarkısını ben de çok severim
    sevgiylee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      2. Mimimde senin sayende oldu :)
      Sırada onlar var sevgilerimle :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Mavim çok teşekkür ederim :)
      Hemen okuyorum öpüyorum çok :)

      Sil

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...