22 Kasım 2013 Cuma

GEÇMİŞTEN GELEN ADAM


Uzun zaman oldu yazmayalı...
Okul, sınavlar derken pek fırsat bulamadım...
 Fırsat bulmuşken yazayım dedim...
Neyse lafı daha da uzatmadan konuya geçiyorum. 


Söylemiştim ya size çok mutlu bir çocukluğum vardı benim...
Babamı kaybedişimle bir parçam söküldü içimden...
Mutluluk neydi?


Tabi bunca olayın içinde bir de aşk vardı... Tam yaşları dediğinizi duyar gibiyim... Hayatınızın bir anda değişmesi anlamsız bir mutluluk veriyor insana...
Peki böyle bir durumdayken ne kadar sağlıklı olurdu o aşk denen duygu?


Ben ki çevremde bulunan bütün insanları mutsuzluğumla çevrelemiş durumdayken, birinin çıkıp yüzümü güldürmesi gerçekten benim için bir umut ışığıydı...


 Her şey görmek istediğim gibiydi...
Fakat görmek istemediklerimin bir gün yüzüme tokat gibi çarpacağını biliyordum...
Sadece erteliyordum yaşanacakları, yaşayacaklarımı.... 


Ve tabi ki o ertelediğim gün geldiğinde bir parçam koptu içimden yine!!
Yolda bir insan gördüğünüzde ne kadar asık suratlı diyorsunuz ya;
kim bilir ne acılar yaşadı o insan diye düşünemiyoruz çoğu zaman...
Bende öyle bir insanım artık....


Mutsuzluğunu tek bir insana bağlayamazsın elbette...
Ama biliyorum ki benimki de tek bir insandan değil zaten yaşanan her kaybedilişin acısı bu yüzüme vuran...


Hayatıma giren çok sevdiğim insanlar gitmeye yemin etmiş gibi... Babam,arkadaşlarım,o,... böyle devam edip gidiyor...
Eskiden geleceğe dair olan umutlarım,hayallerim yok artık... Hayalleri yıkıldığında anlıyor insan... Hayal kurmamak gerektiğini...
Ve o çok sevdiğin insanlardan bile vazgeçebilmeyi..


Çünkü artık anlıyorsun bir kez hata yapanın bunu tekrar ve tekrar yapacağını....


Güzel günler yaşanacaksa da hayallerini kurmadan yaşamak dileğiyle...
Herkesin hayatında vardır geçmişten gelen adam..
Babanıza başlayan o hayranlık...
Ve onun yerine koymaya çalıştığınız adamla yıkılan hayallerinizi unutmayın...
 Aynı hatayı asla tekrarlamayın....


 Bırakın o hep geçmişte kalsın.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...