4 Mayıs 2013 Cumartesi

YENİ BİRGÜN YENİ BAŞLANGIÇLAR...

Güne pekte mutlu başladığım söylenemez aslında hikayemi belki de en başından yazmak bana daha iyi gelecek....

Daha 14 yaşımdayken başladı bütün sıkıntılarım hiç bişeyin farkında değildim.
Sadece herkes gibi diyet yapmaya karar vermiştim.... 

Bilemezdim ufacık bir diyet kararının hayatımın devamını bukadar etkileyeceğini...
 İlk önce herşey normalken bir yerden sonra kontrolümü kaybedip kendimi engelleyemediğim bir şekilde zayıflama arzusu beni gitgide beni bitirmeye başlayacağını bilemezdim... 

Herşeyden mutsuz olmak için bahaneler aramaktan çok yoruldum... 
En baştan anlatacağım ama şuan buna güç bulamıyorum kendimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz :)
Beni yalnız bırakmayan yorumlarınız için şimdiden çoook teşekkür ederim ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...